[aankondigingen] drie x donderdag "vergeten toppers" Israëlisch

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Ma mei 20 00:06:02 CEST 2019

Hoi,

In juni geef ik op drie donderdagavonden (6, 13, 20 juni) een korte
cursus "vergeten toppers" uit het Israëlische repertoire bij Zajednica
in Amsterdam.
Een paar _belangrijke punten__:_
1. *Geef je alsjeblieft op _vóór 30 mei_*. Helaas is de tijd voorbij dat
je op de bonnefooi kon komen. Zie bijlage voor informatie over tijden en
kosten e.d.
2. Zajednica heeft sinds januari een nieuw adres: 2de C. Huygensstraat
31.  Er is een *gratis* parkeerplaats!
Zie bijlage voor adresinformatie!
3. Ik ben heel blij met *verzoeken*, maar ik heb er pas eentje gekregen,
dus laat maar horen.

Ik heb er zin in!!!
Groetjes, Angela.