[aankondigingen] graag wil ik weten of je komt naar de dansdag paardansen op 19 mei

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Do mei 9 23:02:51 CEST 2019

Hoi,

graag wil ik weten of je komt naar de dansdag Israëlische paardansen op
zondag 19 mei. Het gaat door als ik minimaal 10 deelnemers heb. Dus
stuur me even een kort mailtje als je komt.

Op de bonnefooi komen, brengt het risico mee dat je voor een dichte deur
staat!

Voor de zekerheid nog eens:_je mag zonder partner komen, we wisselen
regelmatig van partner._

Ik hoop op weer veel enthousiaste deelnemers!
Groetjes, Angela.