[aankondigingen] Zajednica Instuif en dansdag

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Di Jan 24 16:00:19 CET 2017

Beste mensen;

Volgend weekend is er weer extra dansplezier bij Zajednica.
Op 4 Februari geeft Angela weer instuif met de allerleukste dansen voor elk
niveau.
Dan op 5 Februari onze jaarlijkse dansdag Debka en Jemenitisch, ook o.l.v.
Angela.
Zie de bijgevoegde posters en de tekst hieronder van Angela.

Op zondag 5 februari is de jaarlijkse dansdag Debka's en Jemenitisch bij
* Zajednica* al weer voor de 19de keer!!!
De gegevens vind je op de poster.

Omdat de deelnemers zich steeds later opgeven, of op de bonnefooi komen,
dreigen dansdagen steeds vaker niet door te gaan. Dat is voor alle
betrokkenen (het Danshuis, de dansleiding en degenen die zich wel opgaven)
heel vervelend.
*Ik wil jullie dan ook met klem vragen om je op te geven!!!! Doe dat
alsjeblieft*

* vóór 31 januari.*Ik heb weer een mooi, afwisselend programma voorbereid.
De week erna zullen de dansen herhaald worden op de Israëlische instuif met
thema "Debka's en Jemenitisch". Dus hopelijk tot 5 februari (bij Zajednica)
en de instuif op 11 februari (in basisschool De Ark)!

Groetjes, Angela.

Dan hebben we op 12 Februari een 55+ instuif o.l.v. Marjan Bakker en Wies
Prins.
13.30-16.30 toegang 5,=
*LET OP: MBVO dansprogramma.*

Ten slotte op 19 Februari Mokum Folk podium met de groep De Vliering.
( kijk op Mokumfolk.nl) voor de beschrijving.

Tot ziens, groeten van
Esmeralda.

​