[aankondigingen] dansdag Debka en Jemenitisch

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Za Jan 21 16:47:42 CET 2017

Hoi,

Op zondag 5 februari is de jaarlijkse dansdag Debka's en Jemenitisch
bij_Zajednica_ al weer voor de 19de keer!!!
De gegevens vind je in de bijlage.

Omdat de deelnemers zich steeds later opgeven, of op de bonnefooi komen,
dreigen dansdagen steeds vaker niet door te gaan. Dat is voor alle
betrokkenen (het Danshuis, de dansleiding en degenen die zich wel
opgaven) heel vervelend.
*Ik wil jullie dan ook met klem vragen om je op te geven!!!! Doe dat
alsjeblieft**vóór 31 januari.

*Ik heb weer een mooi, afwisselend programma voorbereid.
De week erna zullen de dansen herhaald worden op de Israëlische instuif
met thema "Debka's en Jemenitisch". Dus hopelijk tot 5 februari (bij
Zajednica) en de instuif op 11 februari (in basisschool De Ark)!

Groetjes, Angela.