[aankondigingen] Allernieuwste danskalender Noord-Holland

N-H Dans-folkkalender volksdans op gmail.com
Ma Jan 4 18:11:56 CET 2010

De danskalender van afgelopen zaterdag heb ik iets te voorbarig verstuurd.
Er zijn een aantal wijzigingen en aanvullingen bij gekomen.
Bij deze dus de allernieuwste versie.
Verder kreeg ik nog een verzoekje de volgende oproep te plaatsen:

*Accordeon te koop:*

 *De beschrijving is als volgt:
Mantovani Modello Daily Italia klavieraccordeon.
Het instrument is circa 60 jaar oud, maar in zeer goede conditie. Altijd
professioneel gereinigd, gestemd en onderhouden, verkeert in fantastische
conditie. Het instrument is vervaardigd in Italië.
Details:
    * 39 toetsen
    * 80 bassen
    * 5 registers diskant / 2 registers baskant
    * 3 korig*
Als jullie mensen weten kan ik eventueel ook nog foto's sturen (het
instrument is getaxeerd).

Reacties  naar Judith Kohnhorst: j.kohnhorst op planet.nl

--
Groeten van Esmeralda