[aankondigingen] NoordHolland dans en folk kalender januari 2010

N-H Dans-folkkalender volksdans op gmail.com
Za Jan 2 17:46:53 CET 2010

Beste mensen;

Via deze weg wens ik jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar toe.
Hierbij de nieuwe editie van de danskalender. Mij bereikte een verzoek om
activiteiten  van Teu uit Groningen te vermelden. Ik heb er geen probleem
mee om ook activiteiten uit andere provincies in de kalender te zetten mits
het beheersbaar blijft. Ik vermeld geen cursussen vanuit andere provincies,
alleen instuiven, dansdagen en optredens oid.

Dus bij deze!!!

Veel plezier en blijf insturen.

Groeten van Esmeralda