[aankondigingen] Fwd: Workshop Bulgaarse dans bij Igram in Castricum

René Hollenberg rene.hollenberg op gmail.com
Zo Feb 18 17:30:10 CET 2024

Beste dansvriend,

Hierbij stuur ik nog even ’n herinnering voor onze workshop Bulgaars met live muziek, aankomende zondag 3 maart in Castricum.
Zou hier nog een keer aandacht besteed kunnen worden in uw organisatie?
Bij voorbaat hartelijk dank.

Vriendelijke groet, Rene Hollenberg.