[aankondigingen] diverse mededelingen Israëlisch dansen Rikudey-am

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Vr mei 5 20:33:43 CEST 2023

Hoi,

* Allereerst raad ik je aan om mijn *website* te bezoeken, omdat deze in
een *nieuw jasje* is gestoken!
* Dan een paar geheugensteuntjes, die daar natuurlijk ook op staan:

1. morgen over een week, *13 mei* is er weer een *Israëlische instuif.*
Helaas is er_geen catering_, dus als je graag koffie of thee wilt
drinken, verzoek ik je om je eigen thermosfles mee te nemen.

2. In juni is er GEEN instuif, omdat ik dan mijn *weekend in Handel* heb
samen met Shura Lipovsky. Dansthema: "Niet moeilijk is ook leuk!" Er
zijn _nog een paar plaatsen beschikbaar, dus meld je nog aan!_ Datum: 9
- 11 juni. Zie verder op de website. Op verzoek kan ik je natuurlijk de
folder opsturen.

3. In de zomermaanden juli en augustus zijn er instuiven op dinsdagen:
4, 11, 18, 25 juli en 29 augustus. Tijden: 20.00 - 23.00 uur. Helaas
gaat de zaalhuur omhoog en ben ik daarom genoodzaakt vanaf juli de
dansbijdrage te verhogen naar *12 euro* per avond.

4. Over de gymzaal in de Zuid-Hollandstraat heb ik nog geen nieuws.
Zodra ik meer weet, zal ik dat natuurlijk direct met jullie delen.

Groetjes, Angela.