[aankondigingen] Israëlische dansweekenden in Handel (N. Brabant)

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Zo Mrt 1 21:45:36 CET 2020

Hoi,

Dit voorjaar zijn er weer twee weekenden met *Israëlische dans* in het
prachtige voormalige Kapucijnenklooster, De Weyst in *Handel* (N. Brabant):

* *17-19 april:* combinatie dans ("Niet moeilijk is ook leuk!") onder
mijn leiding en zang, verhalen, meditatie o.l.v. Shura Lipovsky. Het is
een gouden formule gebleken.

* *29-31 mei *(Pinksteren): voor mensen met meer danservaring dan voor
het aprilweekend nodig is. Voor dit weekend is de jonge choreograaf Elad
Shtamer voor de tweede keer uitgenodigd. Hij zal deels eigen dansen
aanleren en deels dansen van andere choreografen. Verder zal hij voor
dit weekend een ander programma samenstellen dan wat hij in de zomer in
Lille zal doen.

Voor beide weekenden zijn nog een paar plaatsen beschikbaar, maar wacht
niet te lang!
Alleen al voor het HEERLIJKE eten moet je echt eens naar deze unieke
plek als je nog nooit geweest bent!

Alle informatie vind je in de bijlage.

Ik hoop je te mogen begroeten en misschien heb je je al aangemeld.
Groetjes, Angela.