[aankondigingen] zomerinstuiven Israëlisch: lees eerst de bijlage!

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Za Jun 27 23:05:13 CEST 2020

Hoi,

Toch nog 2 maanden eerder dan verwacht, mogen we weer binnen dansen!!!!
De zomerinstuiven die eerst geschrapt waren, kunnen dus toch plaats gaan
vinden en wel op *alle* dinsdagen in juli en augustus, maar dan wel
"Corona-proof". Het lastigste zal de 1,5 meter zijn.

_In de bijlage alles wat je moet weten om te kunnen dansen. _*Lees het
alsjeblieft goed door!!!!!!
Belangrijk: *om te zorgen dat we de 1,5m afstand kunnen houden, moeten
we voorlopig een maximum van 30 (40?) dansers instellen. Daarom moet je
je *voor elke instuif **bij mij aanmelden per e-mail*. Als je antwoord
krijgt dat er genoeg plaats is, zou je ook direct per bank kunnen
betalen. Anders graag gepast: €10,-
Of je het ermee eens bent of niet, ik reken op jullie medewerking!
<https://www.youtube.com/playlist?list=PLOMzSB2cPDotEJJgRHdOcOwkCLggpdsCb>
<https://www.youtube.com/playlist?list=PLOMzSB2cPDotH2HsQFfIts0rAnryBqm0C>Hopelijk
tot 7 juli of een van de andere dinsdagen. We gaan de schade inhalen!!!!

Groetjes, Angela.