[aankondigingen] nieuwsbrief

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Wo Jan 2 00:36:20 CET 2019

Hoi,

Allereerst wens ik je een heel mooi, inspirerend en gezond 2019!

In de bijlage de nieuwsbrief met daarin erg veel leuke dansactiviteiten.

Verder ook een flyer over een sportieve dansvakantie in Andalusië, waar
ik vorig jaar als _heel enthousiaste_ deelnemer mee was en nu als
gastdocent weer van de partij mag zijn. Hoe het dansprogramma eruit gaat
zien, Israëlisch en/of internationaal weet ik nog niet; dat ga ik in
samenspraak met de deelnemers bekijken.

Kortom heel veel data die je zo gauw mogelijk in je nieuwe agenda moet
zetten! ;-)

groetjes, Angela.