[aankondigingen] Fwd: Toelichting bij de cursus Cursus" Bulgaars Goud van Oud"

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Wo mei 16 20:38:45 CEST 2018

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Jaap Leegwater <j.leegwater op casema.nl>
Datum: 15 mei 2018 om 16:27
Onderwerp: Toelichting bij de cursus Cursus" Bulgaars Goud van Oud"
Aan: Sibylle Helmer <sibylle op dansevent.nl>
Cc: Zajednica <info op zajednica.nl>

Onderwerp: Toelichting bij de " Bulgaars Goud van Oud" bij Zajednica,
Amsterdam in juni.

Beste volksdans vrienden en geïnteresseerde cursisten,

Voor het vierde seizoen heeft Zajednica mij uitgenodigd voor een korte
cursus (4 maandagen) met “Goud van Oud” uit mijn Bulgaarse les repertoire.
Net zoals voorgaande jaren, wordt het weer een reünie voor vele oude
bekenden, maar ook een nieuwe kennismaking voor die dansers die de eerste
introducties van mijn ouder
materiaal destijds gemist hebben. Om jezelf te verzekeren van een plek, geef
je wel even op van te voren op bij Zajednica.

Nieuw dit jaar:

- DE CURSIST IS KONING
De cursisten worden uitgenodigd de inhoud van deze cursus te bepalen.
Verzoekdansen uit
mijn oude lesprogramma’s zijn van harte welkom.
Zie ter oriëntatie het bijgevoegde LP en dansrepertoire overzicht waaruit
gekozen kan worden. Ook op de cursus aanwezig: de oude Zajednica/Terp
cassettes volumes 1-8.

 - GESCHIKT VOOR ALLE NIVEAU'S
De dansen zijn "Gouwe Ouwe" voor velen, en “ Nieuw" voor die dansers die de
introducties in de jaren 70 en 80 gemist hebben.
Geschikt voor alle niveau's, dansleiders op zoek naar dansbaar lesmateriaal
en fans van de Bulgaarse dans.
Geef je wel even op van te voren op bij Zajednica.

- MUZIEK
Al mijn Bulgaarse les LP’s zijn opnieuw uitgebracht, en nu verkrijgbaar als
6-delige CD-set tijdens de cursus.

Tot ziens op 4 juni in Amsterdam
Hartelijke groet,

Jaap

Bijlagen:
1. Flyer cursus Bulgaars Goud van Oud
2. Afbeelding van mijn eerste les 6 LP’s
3. Overzicht van het dansaanbod waaruit gekozen kan worden.