[aankondigingen] Fwd: gastconservatoren 65+ gezocht voor nieuw museum in Amsterdam Zuid

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Di Mrt 27 00:08:03 CEST 2018

Dit mailtje kreeg ik van Marlies Juffermans. Bij deze stuur ik het door.
Heb je belangstelling mail Marlies dan.
Groetjes bedankt Esmeralda
---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Marlies Juffermans <marlies.juffermans op gmail.com>
Datum: 23 maart 2018 om 17:02
Onderwerp: gastconservatoren 65+ gezocht voor nieuw museum in Amsterdam Zuid
Aan: zajednica internationale dans <zajednicadans op gmail.com>

Ha Esmeralda

Naast dans heb ik ook nog andere  activiteiten. Zo heb ik een geweldig
project ontwikkeld, een Pop-up Museum door senioren, voor iedereen. Drie
jaar heb ik dit project in Amersfoort georganiseerd. Het is zo succesvol
dat we het nu ook in Amsterdam gaan opzetten. In Amsterdam Zuid, niet ver
van Zajednica!
Op dit moment zoeken we  in Amsterdam 15 gastconservatoren, vanaf 65 jaar,
die kunst gaan selecteren voor het museum. Misschien weet jij
belangstellenden of wil je deze oproep rondsturen in je netwerk?

Dat is weer ns wat anders dan dans, maar wel net zo inspirerend en actief!
Dank je wel voor de moeite.

Hartelijke groet

Marlies