[aankondigingen] a.s. zaterdag 9 juni: Israëlische instuif speciaal voor gevorderden.

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Do Jun 7 01:31:33 CEST 2018

Hoi,

A.s. zaterdag 9 juni is er weer een Israëlische instuif speciaal voor
gevorderden.
Zoals altijd in de gymzaal van basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7,
Amsterdam-Buitenveldert.
Zie flyer in de bijlage.

Tot zaterdag.
Groetjes, Angela.
*NB*
/In juli heb ik tijd om mijn adressenbestand op te schonen. Mo//cht//je
mijn privacy-mail dan nog niet met AKKOORD hebben teruggestuurd, dan
verwijder ik je e-mailadres van mijn verzendlijst en krijg je dus geen
aankondigingen van dansactiviteiten meer.//
//Je kan altijd opnieuw op die verzendlijst komen d.m.v. een mail met
een verzoek daarvoor./