[aankondigingen] twee maandagen "vergeten Israëlische toppers"

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Do Apr 12 23:19:24 CEST 2018

Hoi,

hierbij een geheugensteuntje voor een paar Israëlische dansactiviteiten:

1. A.s zaterdag 14 april (20.00-24.00) is er weer een *instuif* in de
gymzaal van basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Buitenveldert.
Neem een verzoekenlijstje mee!

2. Op twee maandagavonden 23 en 30 april (20.00-22.00) een korte cursus
*"vergeten toppers"*. Dit is in het danshuis van Zajednica,
Argonautenstraat 13, Amsterdam. Zie poster in de bijlage.

3. Voor het weekend in *Handel (20-22 april) met Shura en mij* zijn nog
3 plaatsen beschikbaar (zie bijlage).

4. Ook in  het *Pinkster-weekend *in Handel met Ofer Alfasy zijn nog
enkele plaatsen beschikbaar. Mail mij maar als je informatie hierover wilt.

5. Op 3 juni is er weer een *dansdag Israëlische paardansen* in de Ark,
Buitenveldert. Zet alvast in je agenda!

Groetjes, Angela.