[aankondigingen] dansdagen Israëlische paardansen en instuif november

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Zo Okt 29 00:12:00 CEST 2017

Hoi,

Vanwege andere Israëlische dansactiviteiten die wat betreft datum niet
konden schuiven, heb ik de beide data van de *dansdagen Israëlische
paardansen *aangepast en wel:
*26 november* (was 3/12)
*3 juni *(was 7/4)
/NB op mijn website staan nog de oude data; dat moet nog veranderd worden.
/Beide dansdagen in de gymzaal van basisschool De Ark,
Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert
_Tijd_: 13.00-17.00
_Kosten_: € 20,00
_Niveau_: ruime danservaring
Zoals altijd: je hoeft niet met partner te komen, want we schuiven
regelmatig door.

Op *11 november* is er weer een*instuif* onder de noemer *"Niet moeilijk
is ook leuk!"*
Adres: idem
_Tijd_: 20.00-24.00
_Kosten_: € 8,50