[aankondigingen] Dansfestival 1 april Podium Mozaiek

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Ma Mrt 27 15:18:10 CEST 2017

Zaterdag 1 april 2017 van 10 tot 16 uur is er een dansfestival in:

Podium Mozaïek (i.v.m. kerk)
Bos en Lommerweg 191,
Amsterdam West

Dit Dansfestival wordt hier voor de 1e keer gehouden.
Info is verkrijgbaar bij Olivera, tel. 06 28 455 245.

Er komen zo’n 300 deelnemers van oa. folkloregroepen met hun dans, zang en
muziek
uit Servië, Indonesië, Rusland, Maleisië, Bulgarije, Kroatië, Griekenland
en Roemenië, Israël en Rusland.
Entree is slechts €10.

Beste mensen;
 Ik heb even gebeld met mevrouw Olivera. Er zijn groepen die folklore doen,
uit velerleij landen..ook zijn er groepen die aan andere dansdisciplines
doen, zoals ballet.
Er zullen ook koren zijn heb ik begrepen.

T gaat om een soortement van wedstrijd.
T is de eerste keer dat Olivera dit mede organiseert. Er is geen folder of
affiche van. Wellicht volgend jaar als dit een succes blijkt te zijn.

Voor wie gaat: alvast heel veel plezier en laat het weten hoe het was. Je
kunt Olivera altijd zelf bellen voor informatie.
Groeten Esmeralda
Zajednica.