[aankondigingen] 15de Angela-bal 25 maart a.s.

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Do Mrt 16 21:57:36 CET 2017

Hoi,

Volgende week *zaterdag, 25 maart* is er voor de 15de keer een
*"Angela-bal"*, dit keer op mijn verjaardag zelf.
Door velen omschreven als: "/het leukste bal van het jaar!/", of "/een
grote reünie!/"
Dit bal bereid ik helemaal voor en wel zo dat ook mensen met minder
danservaring over de hele avond verspreid kunnen meedansen. Het
programma is twee om twee Israëlisch en internationaal. Ook leer ik één
dans aan die voor iedereen leuk is.
Alle informatie vind je in de bijlage.
Neem wat lekkers mee!

Tot volgende week!