[aankondigingen] met korting naar Israëlisch dansseminar MACHOL EUROPA

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Ma Jun 26 18:16:35 CEST 2017

Beste dansers,

Voor MACHOL EUROPA 2017 – 6^TH to 11^TH AUGUST 2017 zijn enkele plaatsen
beschikbaar met  £ 50 korting! Ben je jonger dan 25 jaar dan krijg je
zelfs £ 125 korting!

Machol Europa zou eigenlijk "Machol wereld" moeten heten, want het is
een Israëlisch dansseminar met deelnemers uit de hele wereld. Ik ga al
heel wat jaren met heel veel plezier naar dit danskamp waar goede
choreografen en dansleiders uit Israël worden uitgenodigd om les te
geven. Zij brengen de toppers van dit moment, maar ook wat goud-van-oud.
Het is uitstekend georganiseerd met prima maaltijden. Ik kan het dan ook
warm aanbevelen!
Zie bijlage.

Als je besluit te gaan, geef dan aan dat je via mij op de hoogte bent
gebracht, met het oog op de korting.
Klik hier voor het aanmeldingsformulier.:
https://idinew.mkresults.com/forms/mef
<http://idinew.mkresults.com/forms/mef>

*/Israeli Dance Institute/*//
///Suite 8,Time House/