[aankondigingen] FW: verzameling poppen, met kast

Dansvereniging FDP folkloredans op hotmail.com
Vr Jun 2 11:44:31 CEST 2017

Verzonden vanuit Outlook<http://aka.ms/weboutlook>

________________________________
Van: info op maartenvandervalk.com <info op maartenvandervalk.com>
Verzonden: zaterdag 27 mei 2017 10:29
Aan: folkloredans op hotmail.com
Onderwerp: verzameling poppen, met kast

Geachte mevrouw Banen,

Zojuist had ik u aan de lijn, en mijn excuses voor het feit dat een en ander niet doorgekomen is.
Het is mij niet duidelijk waarom een eerdere mail aan u niet aangekomen is en ik die in mijn data ook helemaal niet meer kan terugvinden.(?) Moderne techniek zullen we maar zeggen!

Hierbij dan nogmaals. Via bijlage vindt u een foto met de kast met inhoud aan folklore poppen. Ik hoop dat u een en ander kunt onderscheiden via het inzoomen.
Anders ben ik vanmiddag weer bij mijn oom in Amsterdam en zou ik eventueel nog enkele duidelijker fotos kunnen maken.
De uilen op de 3e plank van boven horen er niet bij.
Het gaat dus om de kast met inhoud die mijn oom, de heer Jan Brunner uw vereniging graag schenkt. Hij zal per 1 juni aanstaande verhuizen naar een zorginstelling.
U kunt de kast met inhoud gratis ophalen, het liefst zo spoedig mogelijk.

Wij hopen van harte dat u interesse heeft en samen met uw vereniging daar veel plezier aan zult beleven.
Graag hoor ik spoedig van u.

Met vriendelijke groeten,
Maarten van der Valk.

Maarten van der Valk