[aankondigingen] Zajednica Zomer Nieuwsbrief deel 1

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Di Jul 4 14:58:08 CEST 2017

Beste mensen;

Na vakantie te hebben gehad en computerproblemen, zal je altijd zien, is
het nu tijd voor ons zomernieuws.
Iedere woensdag van 20-23.30 is er als vanouds weer n zomerinstuif bij
Zajednica.
Aanstaande woensdag is de beurt aan Mirjam Bannink.
Kom gezellig dansen, we maken er weer n feestje van.
In de bijlage doe ik de poster met de data en dansleiding.

Zometeen verstuur ik in een aparte mail ons nieuwe dansprogramma.
Ik plaats het instuifschema hieronder als plaatje en in de bijlage om zelf
uit te printen.
Hele fijne zomer geniet ervan en tot ziens.
Groet ook namens de andere bestuursleden:
 Riet van der Weerdt, Wies Prins, Christien Reeling Brouwer en Marjan
Bakker.

Esmeralda.

​