[aankondigingen] Zajednica nieuws Januari 2018

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Wo Dec 27 22:39:28 CET 2017

Beste mensen;

*Januari:*
Allereerst wens ik jullie een gelukkig en gezond 2018 toe, met veel
dansplezier.
We starten op *6 januari *met onze Nieuwjaarsinstuif o.l.v. Angela
Reutlinger.
Met -het is een traditie- optredens van dansensemble Paloina.

Dan hebben wij op zondag *14 januari* onze dansdag Debka en Jemenitisch
o.l.v. Angela Reutlinger en op zondag* 21 januari* - voorafgaand aan het
Mokum Folk podium- een workshop wereldliederen zingen o.l.v. Joke van der
Weide.
Deze les kost 15 euro en is van 11 - 13 uur.
Vanaf 15 uur is er dan het Mokum Folkpodium met deze keer Griekse rembetika
muziek. Voor meer info kijk op mokumfolk.nl.

Op *28 januari* tenslotte geven Marjan Bakker en Wies Prins weer een
gezellige instuif Internationaal 55+ van 13.30 - 16.30 toegang 5,50.

*Vooruitblik Februari:*
*3 februari* instuif o.l.v. Giel Herben. Toegang 9,00.
*5 februari *start korte cursus Griekse dansen o.l.v. Jur Andringa.
               Info: zie de flyer hieronder.
*24 februari* Joegoslavische Goud van Oud avond o.l.v. Paja en Madelon
Milic.
Een flyer komt nog. De toegang zal 10,00 bedragen en de tijd zal zijn van
20.00 - 23.30 uur.

​
*Rest mij nog iedereen een fijne jaarwisseling te wensen.*
*Tot ziens in het danshuis.*
*Namens het bestuur: Esmeralda.*

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>