[aankondigingen] Nieuwsbrief Israëlisch dansseizoen 2017-2018

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Di Aug 22 16:34:34 CEST 2017

Hoi,

Vanavond (22/8) en volgende week (29/8) is er nog een Israëlisch instuif
in Amsterdam-Buitenveldert. Daarna beginnen we weer aan een nieuw
dansseizoen. Alle informatie vind je in de bijlage. Kijk verder op mijn
website: www.rikudey-am.nl
Ik hoop je binnenkort op de dansvloer te zien!
Het ziet ernaar uit dat ik weer met beginners van start kan gaan. Daar
verheug ik me op, evenals op de trouwe dansers!!!
Zegt het voort!

Groetjes, Angela.