[aankondigingen] Dansdagen Zajednica

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Vr Sep 16 17:44:59 CEST 2016

*Beste mensen;*

*Volgende week zondag 25 september hebben wij een dansdag POOLS o.l.v.
Peter Vree.*
*Laat deze kans niet voorbij gaan.*

*De week erna, op 2 oktober een dansdag ARMEENS o.l.v. Tom en Sheree
Bozigian.*
*Hieronder een stukje tekst van de hand van Jaap Leegwater over Tom:*

Warm aanbevolen: Tom Bozigian’s a.s. Armeense dansworkshop tournee in
Nederland. Eind september/begin oktober.
Nadere informatie te verkrijgen bij... Mirjam Bannink, toer organisator:
meriyemba op gmail.com

Een van mijn eerste kerstkursussen Bulgaars in Nederland was in de 70-er
jaren met orkest Brandon en Tom Bozigian, Armeens. Tom heeft mij als
collega dansleider vanaf het begin enorm geinspireerd door zijn “muzikale"
manier van lesgeven, gevoel voor humor en enorme kennis van zaken van zowel
de Armeense gemeenschappen en dans ensembles in Armenië als in de Verenigde
Staten. In de 20 jaar dat ik in Amerika heb gewoond en gewerkt zijn we
goede vrienden geworden en nodigde Tom mij regelmatig uit als vaste
dansleider op zijn University of Santa Barbara Folk Dance Camp In
Californie. Voor alle mensen die Tom van vroeger nog kennen, en voor
diegenen waarvoor hij nieuw is, kan ik uit eigen ervaring vertellen dat Tom
nog steeds ldezelfde energie, passie en sfeer brengt waarmee hij wereldwijd
zo bekend is geworden. M.a.w. een ervaring om mee te maken en niet te
missen.

 Getekend, Jaap Leegwater

*Een unieke dansdag die je ook niet mag missen.*

*Hieronder de affiches. Wil je mee dansen geef je dan snel op.*

*Per dansdag kost het 23, = maar betaal je vooruit dan is het 20,70.*

*NL17 INGB 00051 41 490.*

*Tot ziens.*

*Groeten namens t bestuur: Esmeralda.*

*​*