[aankondigingen] Dansdag/Bijscholing Armeense dans programma van Tom Bozigian 2016

Mirjam Bannink meriyemba op gmail.com
Ma Okt 31 18:56:54 CET 2016

Beste volksdansers,

In de bijlage vind je een flyer t.b.v. de Dansdag/Bijscholing Armeense dans van het programma van Tom Bozigian 2016 bij Zajednica.

Tom heeft pasgeleden een tournee door Nederland gedaan met een grotendeels nieuw programma van een aantal erg leuke dansen.
Heb je de workshops gemist, zou je graag de dansen herhalen, wil je andere dansen van het programma leren of ben je nieuwsgierig geworden
door de positieve berichten, dan is er op zondag 13 november a.s. een kans om (een deel van) het programma te leren/te herhalen.

Tom heeft ons deze keer in totaal 15 nieuwe dansen gebracht, die passen natuurlijk niet allemaal in de 3 uur dat de workshop duurt. Mocht je
een verzoek hebben voor een bepaalde dans van zijn programma 2016 stuur mij je verzoek en ik zal zien of ik daar rekening mee kan houden.
Als je je opgeeft en je hebt wel één van de workshops gedaan, laat dan even weten welke (club/plaats) en of je met name die dansen wilt herhalen
of juist andere van het programma wilt leren, dan kan ik daar ook z.v.m. rekening mee houden.

De workshop is met name bedoelt voor dansdocenten en gevorderde dansers (minimaal 5 jaar danservaring), het tempo en het niveau zullen
daarop gericht zijn. Lestijd is van 14:00 tot 17:00 uur en bij vooraanmelding bedragen de kosten slechts € 15,00.

Ik hoop jullie te mogen begroeten op de workshop!

Vriendelijke groeten,
Mirjam Bannink