[aankondigingen] Programma Zajednica 2016-2017

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Zo Jun 26 22:43:26 CEST 2016

Beste mensen;

*Hierbij presenteren wij vast ons dansprogramma van t volgende seizoen.*
*Binnenkort komt er nog n mooie programmaposter maar daar ben ik nog mee
bezig.*

Hij komt op de site te staan en is t.z.t in het danshuis af te halen.

*De eerste zomerinstuif is op 6 juli o.l.v. Bert Fledderus.*

Tot ziens en vriendelijke groet van Esmeralda.

*Het schema stuur ik mee in een bijlage. ( pdf)
*Wil je geen mail meer van ons ontvangen mail dan even terug.