[aankondigingen] Cursus Centraal Aziatisch / Russisch o.l.v. Marlies Juffermans

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Ma Jan 4 17:13:16 CET 2016

*Beste mensen;*

*Allereerst een fantastisch 2016 toegewenst met heel veel dansplezier.*

*Op 14 januari, donderdagavond, start onze cursus Centraal Aziatisch /
Russisch van Marlies Juffermans.*
*Marlies heeft veel onderzoek gedaan en heeft een nieuw programma met mooie
dansen. Het gaat om 5 lessen van 20 - 22 uur.*

*"Aan het begin van 2016 kom ik bij Zajednica een cursus geven met dansen
uit Rusland en Centraal – Azië, met zelfs een klein uitstapje naar Noord
India. De dansen zijn gebaseerd op wat ik er zelf geleerd heb. Ik heb veel
in Rusland en Centraal Azië gereisd, altijd op zoek naar dansmateriaal. De
dansen die in de cursus aan bod komen, zijn wat betreft passen vaak niet al
te ingewikkeld. De grote uitdaging zit in de combinatie van passen met en
hand- en armbewegingen. Het zijn zowel mannen-, vrouwen- als gemengde
dansen."*

*Een echte aanrader. Wil je mee doen laat ons dat dan zo snel mogelijk
weten. Uiterlijk donderdag zou fijn zijn.Bij minimaal 10 vooraanmeldingen
gaat het door.*

*Tot ziens! Groet van Esmeralda.*

*​*