[aankondigingen] Israëlische dansen "Niet moeilijk is ook leuk!"

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Vr Feb 5 23:56:29 CET 2016

Hoi,

Zaterdag 13 februari organiseer ik weer een Israëlische instuif in de
categorie “Niet moeilijk is ook leuk!” (voor mensen die niet moeilijk willen
of kunnen dansen); m.a.w. een avond ontspannen dansen zonder na te denken!

Tijd: 20.00-24.00

Adres: gymzaal van basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7,
Amsterdam-Buitenveldert

Het weekend 15-17 april in Handel met Jiddische zang o.l.v. Shura Lipovski
en Israëlische dansen “Niet moeilijk is ook leuk!” onder mijn leiding begint
al vol te raken. Dus als je twijfelt, wacht niet te lang!

Zie:  <http://www.rikudey-am.nl/> www.rikudey-am.nl

Zegt het voort!!!

Tot volgende week?!

Groetjes, Angela.