[aankondigingen] Fwd: Uitnodiging voor de oud cursisten van Loes Eijssens, van de maandagavond.

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Ma mei 25 00:37:38 CEST 2015

Beste mensen;
Ik stuur deze uitnodiging naar ons hele email
bestand want misschien bereik ik zo meer oud cursisten van Loes.

Zij gaat namelijk stoppen met lesgeven aan de maandagavond cursus
Internationaal vergevorderd. Het lijkt ons een heel goed idee om de laatste
maandag les van dit seizoen, *29 juni*, met de cursisten en oud cursisten
er een geweldige afscheidsavond van te maken. Bij deze zijn jullie ook van
harte uitgenodigd.  Zegt het voort!

Wil je meer informatie mail mij dan even terug.
Vriendelijke groet ESmeralda