[aankondigingen] Zomerdanslessen De wereld in je voeten

Arian Spaargaren info op dewereldinjevoeten.nl
Di mei 19 14:40:33 CEST 2015

Beste mensen,

Hierbij stuur ik jullie meer informatie over de zomerdanslessen die ik na
een succesvolle start van vorig jaar, in juni weer zal geven.
Als je op donderdagavond gewoon gezellig lekker wilt komen dansen, ben je
van harte welkom.
De lessen zijn ook geschikt voor nieuwe dansers.
Deze informatie mag zoveel mogelijk gedeeld gaan worden ;-)

Om jullie lekker te maken zal ik ook alvast de poster voor volgend seizoen
erbij stoppen. Een tipje van de sluier: per september ook niveau 1 in Sint
Pancras!!!

Met vriendelijke groet,

Arian Spaargaren

*De wereld in je voeten*