[aankondigingen] Israëlisch dans- en zangweekend in Handel 17-19 april

A. Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Za Jan 17 00:17:59 CET 2015

Graag doorsturen aan jullie verzendlijst.

Dank je wel.

Groetjes, Angela.

Hoi,

Het nieuwe jaar is wel al 2 weken “oud”, maar toch wens ik jullie nog een
geweldig 2015!

Over een paar maanden is er weer een weekend met Israëlisch dans- en
zangweekend o.l.v. Shura Lipovsky en mijzelf met het beproefde ”recept”:
lekker zingen en naar de verhalen van Shura luisteren en “niet moeilijk is
ook leuk!” dansen.

In de bijlage de informatie.

Sommigen stonden al te trappelen, maar ook hen vraag ik om het
aanmeldingsformulier aan mij op te sturen of te mailen en het deelnamebedrag
over te maken. Aanmeldingen behandel ik op volgorde van betaling.

Zegt het voort!

Hopelijk tot in Handel!

Groetjes, Angela.