[aankondigingen] Zajednica nieuws januari 2015

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Vr Jan 2 15:40:56 CET 2015

Beste mensen

Allereerst wens ik jullie een gelukkig 2015, met heel veel dansplezier.
Morgenavond, zaterdag 3 januari, vieren wij het nieuwe jaar met een
geweldige instuif o.l.v. Angela en met mooie optredens van Paloina. Jullie
zijn van harte welkom. Aanvang 20 uur en toegang 8, 00.

Aanstaande donderdag start de Balkan cursus van Dominike Karantzounis. Er
is nog plaats. 4 lessen voor 50,00 en als je nu betaalt 45,00. Een unieke
cursus dansen van de Gagaoezen. Graag opgave vooraf. start 8 januari 20 -
22 uur.

Dan zaterdag de 10 e onze dansdag Debka & Jemenitisch o.l.v. Angela.
Toegang 23,00 of bij vooruitbetaling 20,70.
Gaarne opgave vooraf.

Verder: op maandag, dinsdag en woensdagvond en dinsdagmiddag gratis open
lessen voor nieuwe dansers. Neem iemand mee om ze kennis te laten maken met
de internationale dans en met Zajednica.
Maandag: 20 - 22 uur, gevorderd
Dinsdag in het Claverhuis: 13.30 - 15.00 halfgevorderd
Dinsdag: 20 - 21.30: halfgevorderd
Woensdag: v.a. 19.00 alle niveaus.

Dan wens ik jullie, namens ons bestuur nog een fijne dag toe en hoop jullie
te zien bij een van onze activiteiten.
Vriendelijke groet:

Esmeralda.

​