[aankondigingen] Nog even over het Jubileumfeest

Zajednica info op zajednica.nl
Ma Sep 29 17:59:11 CEST 2014

Ben ik nog even. Mocht je in de voorverkoop nog n toegangsbewijs voor het feest willen kopen, kan dat mits het geld woensdag aanstaande 1 oktober bij ons op de rekening staat. NL17 INGB 0005141490.

Anders kan het zijn dat we het zaterdag nog niet binnen hebben.
T gaat heel goed met de verkoop gelukkig...
Vanavond verstuur ik de laatste kaartjes, de bestellingen die nog binnen komen en betaald zijn uiterlijk woensdag liggen klaar bij de kassa.

Tot zaterdag misschien.
Vriendelijke groet Esmeralda

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast! Antivirus-bescherming actief is.