[aankondigingen] Israëlisch dansweekend met gastdocent Moshe Telem

Angela Reutlinger a.reutlinger op telfort.nl
Za Sep 6 00:47:56 CEST 2014

Hoi,

Als het nieuwe dansseizoen een maand op gang is, heb ik een heerlijk aanbod:

Een weekend Israëlisch dansen o.l.v. Moshe Telem uit Israël en mijzelf in
“ons paradijs”: De Weyst in Handel (Noord Brabant) !!!

Een flink aantal hebben zich al opgegeven, maar er zijn nog een paar plekken
beschikbaar, dus wacht niet te lang en meld je aan!

Alle informatie in de bijlage, of kijk op mijn website:
http://home.telfort.nl/rikudey.am

Zegt het voort!

Groetjes, Angela.