[aankondigingen] Instuifdansen o.l.v. Sara Damen.

zajednica internationale dans zajednicadans op gmail.com
Wo Okt 29 14:49:13 CET 2014

Beste mensen

Volgende week, 6 november, start een korte cursus instuifdansen o.l.v. Sara
Damen.
Heb je zin om mee te doen laat ons dat snel weten. Van te voren betalen
betekent 10 % korting. De cursus kost dan slechts 45 euro voor 4 lessen.
Geef je snel op.

Tot ziens dan.

ps: mocht je deze email dubbel ontvangen, ik bedoel dan niet of je hem ook
via aankondigingen op idnh.nl ontvangt, laat mij dat dan even weten.
Ik verstuur deze mails nu via het gmail account van Zajednica.

Dan nog even een flyer van de cursus.
Groeten van Esmeralda

​