[aankondigingen] Fw: Herinnering weekend Macedonisch dansen in Groningen, 12 en 13 april a.s.

Zajednica info op zajednica.nl
Di Jan 21 15:39:57 CET 2014

Voor wie geinteresseerd is: nog plaats op dit weekend Macedonische dans.

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Balkan Groningen <balkangroningen op gmail.com>
Datum: 20 januari 2014 11:33
Onderwerp: Herinnering weekend Macedonisch dansen in Groningen, 12 en 13 april a.s.

Beste mensen,

Graag wil ik jullie nogmaals wijzen op het weekend Macedonisch dansen door Sasko Anastasov en 2 muzikanten, alle 3 uit Veles, Macedonië. Zie de bijlage.
Er hebben zich inmiddels 13 mensen aangemeld, hartelijk dank daarvoor. Helaas is dit aantal nog lang niet genoeg om het te kunnen laten doorgaan: er zijn minstens 30 personen nodig.

Daarom bij deze: heb je zelf zin om mee te gaan doen en/of weet je mensen die dat wel zouden willen, geef je dan zo snel mogelijk op en/of zegt het voort!

Op 1 maart ga ik beslissen of het door kan gaan, dan moet ik namelijk de vliegreis regelen. (Vanzelfsprekend krijgen de mensen die al betaald hebben hun geld terug als het niet doorgaat)

Hartelijke dansgroeten van Marja Roorda

Als je geen prijs stelt op berichten van dit adres, laat je dat dan even weten?

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast! Antivirus-bescherming actief is.