[aankondigingen] Fw: Op zoek naar talent!

Zajednica info op zajednica.nl
Do Jun 20 14:30:38 CEST 2013

Iemand????
----- Original Message -----
From: Gottalent
To: info op zajednica.nl
Sent: Thursday, June 20, 2013 2:05 PM
Subject: Op zoek naar talent!

Goedemiddag,

 Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen, maar ik heb u niet kunnen bereiken. Recent heeft u van ons een mail gehad met de boodschap dat 'Holland's Got Talent' weer van start gaat! Ik ben benieuwd of de mail goed was aangekomen en of u wellicht talenten (of tips) heeft voor het nieuwe seizoen. Ik zou het het fijn vinden om u alsnog te spreken hierover. Zou u mij kunnen terugbellen of terug mailen? Of kunt u aangeven wanneer ik u het beste kan bereiken?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

 Lidewij Houwen

Team Holland’s Got Talent