[aankondigingen] Fw: Russisch-Nederlands kinderFestival 'De Nederlandse Klomp' 2013-

Zajednica info op zajednica.nl
Wo Feb 13 13:15:48 CET 2013

----- Original Message -----
From: Larisa Tsjernina
To: info op zajednica.nl ; 'Angela Reutlinger' ; 'M.Vingerhoed'
Sent: Monday, February 11, 2013 6:54 PM
Subject: FW: Russisch-Nederlands kinderFestival 'De Nederlandse Klomp' 2013-

Verzonden: maandag 11 februari 2013 17:20
Aan: Beerenhout azn, Jan
Urgentie: Hoog

Beste relatie,

In het kader van het bilaterale Nederland-Ruslandjaar 2013 wil het Russisch Nederlands Cultureel Centrum (RNCC) in Utrecht graag bijdragen aan de versteviging van de banden tussen beide landen. Het RNCC is voornemens om eind maart van 22-27/03/2013 het internationale dansfestival 'De Nederlandse Klomp' wederom te organiseren. Dit bijzondere festival voor getalenteerde kinderen en jongeren vanuit Rusland en Nederland verenigt de Russische en Nederlandse culturen en tradities. Vanuit de eigen cultuur zullen dansgroepen, (circus) artiesten, choreografen, zangers, musici prachtige optredens verzorgen. Het biedt een unieke kans om ervaring in de kunst uit te wisselen. Dit evenement vond voor de eerste maal plaats in 2011 in het 'Vorstelijk Complex' in Zuilen.

Op 23 maart 2011 vond dit festival voor de eerste keer plaats.We hebben kunnen genieten van verschillende culturen en tradities.

Op het programma stonden o.a. exotische muziek uit Kazachstan, een mix van flitsende, moderne dansstijlen, een swingend kinderkoor, Oekraïense liedjes en dansen enwervelende Russische en Spaanse dansen.

23 maart Galaconcert

Locatie: Theater Het Vorstelijk Complex, Prinses Christinalaan 1, Utrecht

Aanvang: 18.30 uur

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marion Haverkamp 030-2944023 of 06-54774441 of met Christina Prins email: f.prins op rus-ned.nl

In de bijlagestuur ik enkele foto's en de folder mee van het succesvolle festival en het bezoek van de kinderen aan Nederlandse scholen.

Met vriendelijke groet,

Christina Prins

Projectmedewerker

RNCC Vriendschap

Keulsekade 27

3531 JX Nederland

Tel: +31-(0)30-2944023

Fax:+31-(0)84-7241371

www.rus-ned.nl

Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!