[aankondigingen] Extra Nieuwsbrief Zajednica lees!!!

Zajednica info op zajednica.nl
Zo Feb 3 21:58:55 CET 2013

Beste mensen;

Afgelopen zaterdagavond kwamen wij in het danshuis ivm de instuif. Het was steenkoud; de cv was uit.
Na een bezoek van een cv monteur bleek het niet aan de installatie te liggen maar aan de gasleiding.
De gas en elektra meters zijn vrijdag 1 febr vervangen en dan meten ze standaard de leidingen door. Blijkt er ergens een klein gaslekje geconstateerd te zijn en is de gaskraan dichtgedraaid en verzegeld.
Wij wisten van niets.

Ik heb een dringende mail naar Combiwel gestuurd vandaag want dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden...

Vandaag hebben we twee kacheltjes kunnen lenen van een oudgediende van Zajed...dan is de ergste kou er uit. Dansen kunnen we dus wel.

Zajed kan er dus niks aan doen dat het fris is...we hopen dat het snel in orde komt. Ik hou jullie op de hoogte.
Trek in elk geval wat warms aan als je komt dansen...

Groeten van het bestuur

Esmeralda tel: 0616718287