[aankondigingen] Start dansprogramma

Zajednica info op zajednica.nl
Za Aug 31 22:51:37 CEST 2013

Beste mensen

Vanaf aanstaande maandag 2 september starten onze cursussen weer.
Er is nog plaats dus geef je gerust op.

Onze jaarcursussen:
Internationaal vergevorderd van Loes op maandagavond.
Internationaal halfgevorderd van Angela op dinsdagmiddag in het Claverhuis.
Internationaal halfgevorderd van Mirjam op dinsdagavond.
Internationaal beginners van Angela op woensdagavond. ( eerst 10 lessen met daarna evt vervolg)
Internationaal halfgevorderd en gevorderd van Angela op woensdagavond.

Vanaf donderdag 12 september: Bulgaars van Bianca de Jong. 6 lessen.

Er is nog plaats op het Terschelling dansweekend van 13 - 15 september o.l.v. Angela .

Op zondagmiddag 22 september een benefietmiddag van en voor Mokum Folk.
Met 4 bandjes die afwisselend spelen,
met een cd en platen markt(je) heb je folklore platen en cds die je weg wilt doen doneer ze dan aan Mokum Folk.
Meer informatie mail ik tzt door maar t wordt een bijzondere middag.

Op zondagmiddag 29 september ten slotte een dansdag van Kroatie tot Albanie van ben Koopmanschap.

Daarna natuurlijk nog veel meer maar dat komt in de volgende nieuwsbrief.

Tot ziens en alvast heel veel dansplezier.

Namens het bestuur: Esmeralda

info op zajednica.nl