[aankondigingen] Fw: Dansdag Israëlische paardansen 4 november a.s.

A. Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Wo Okt 24 01:36:41 CEST 2012

Hoi,
Op 4 november a.s. is de eerste van de 3 dansdagen met Israëlische paardansen en traditioneel is die in Folklore Danshuis Zajednica. Zie voor de details de poster in de bijlage.
In de bijlage vind je ook een lijst met alle dansen die ik de laatste jaren op deze dansdagen heb aangeleerd. Ik wil namelijk op 4 november dansen opnieuw onder de loep nemen die ik al eens heb aangeleerd. Daarvoor hoop ik van jullie verzoeken te krijgen, waarbij die lijst kan helpen. Wacht niet te lang, anders heb ik geen voorbereidingstijd meer.
Tot de 4de!
Groetjes, Angela.