[aankondigingen] Fw: Uitnodiging voor een muzikale Israëlische avond!

A. Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Wo Okt 10 16:03:33 CEST 2012

Hoi,
Twee mededelingen:
1. Zie hieronder voor een aantrekkelijk uitje!
2. A.s. zaterdag, 13 oktober is er (eindelijk) weer een Israëlische instuif in Basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam; om 20.00 uur. Neem je verzoekenlijstje mee!
Groetjes, Angela.

----- Original Message -----
From: Dafna Hoexter
To: Angela Reutlinger
Sent: Wednesday, October 10, 2012 12:20 PM
Subject: FW: Uitnodiging voor een muzikale Israëlische avond!

Beste dansers,

Ik maak jullie graag attent op een bijzonder concert op maandagavond 12 november a.s. in theater Spant!, Dr. A. Kuyperlaan 3 in Bussum. Het concert wordt gegeven door dienstplichtige jongens en meisjes van Tzahal, het Israëlische leger, en begint om 19.30 uur. Het repertoire van de populaire legerband bestaat uit liederen met Bijbel- en eigentijdse teksten. Eerdere tournees in ons land trokken duizenden enthousiaste bezoekers en uitverkochte zalen. De concerten staan in het teken van solidariteit met Israël, om duidelijk te maken dat er in Nederland veel vrienden zijn die het land en volk van Israël een warm hart toedragen.

"Een groot feest was het concert gisteravond", schreef een plaatselijke krant vorig jaar na het concert elders in Nederland. "Al vanaf het begin gingen de aanwezigen uit hun dak. De musici laten zich steeds weer van hun beste kant zien en vertolkten vele bekende Israëlische liederen, zoals Lord of the World, Jouw leven, mijn leven en Mashiach. Bij dit laatste lied zongen zij over de komst van de Messias. Het werd spontaan door het publiek beantwoord."

Graag tot ziens!

Dafna Hoexter

Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!