[aankondigingen] Fw: Dansshow RTL 4 Everybody Dance Now

Zajednica info op zajednica.nl
Wo Nov 21 15:35:55 CET 2012

----- Original Message -----
From: Sanne de Rooij
To: Dans
Sent: Wednesday, November 21, 2012 2:59 PM
Subject: Dansshow RTL 4 Everybody Dance Now

Goedemiddag!

Ontzettend bedankt voor ons gesprek en hierbij stuur ik u algemene informatie over het programma.

De oproep voor ons programma is als volgt:

Voor de nieuwe spectaculaire dansshow 'Everybody Dance Now' van RTL 4 zijn wij op zoek naar individuele/groepen dansers in verschillende dansstijlen, jong en oud!
Dit programma wordt geproduceerd door Blue Circle dat ondermeer verantwoordelijk is voor de productie van Boer zoekt Vrouw, X Factor en Hollands got Talent.

Wij zijn op zoek naar dansers in de breedste zin van het woord. De kandidaten zijn verschillend, net als hun dansstijlen.
Breakdancers, ballroom dansers, tapdansers, Afrikaanse dansers, Bollywood dansers, maar ook cheerleaders bieden we in dit programma een podium.
Ze hebben slechts 1 ding met elkaar gemeen: ze zijn allemaal gek van dansen.

De kandidaten nemen het in verschillende rondes tegen elkaar op en hopen met hun unieke act een onuitwisbare indruk achter te laten bij de jury en
zo een plek te bemachtigen in de liveshows.

Zoals hierboven beschreven zijn we op zoek naar verschillende dansers en danseressen.
De kandidaten kunnen zich individueel of in groepsverband inschrijven op www.rtl.nl/dans

Het inschrijven van de act of acts mag via de site van RTL.

De voorrondes (pre-audities) vinden 1 en 2 december plaats en opnamen waarschijnlijk begin januari. De opnamen begin januari betreft de (televisie) auditie ronden, de data's voor de daarop volgende ronden zijn nog niet bekend. Wel kan ik vertellen wat de prijs is die je kunt winnen namelijk: 25.000 euro.

Mochten er vragen zijn dan mag u altijd bellen op onderstaand nummer. Wij zijn ook altijd bereid om mee te denken over acts.

Met vriendelijke groeten,

Sanne de Rooij
Talentscout Blue Circle
dans op bluecircle.tv