[aankondigingen] dansdag Israëlische paardansen + instuif

A. Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Ma mei 7 00:51:43 CEST 2012

Hoi,

A.s. zaterdag, 12 mei is er weer een dansdag Israëlische paardansen
én een instuif met iets meer paardansen dan anders

Tijd: 		Dansdag: 13.00-17.00 uur
		Instuif:      20.00-24.00 uur

Eten: ik stel voor dat we met elkaar gaan eten in de Veranda, Amstelveense weg 764

Adres:	 Dansdag + instuif: 	Gymzaal van basisschool De Ark
				Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert

Kosten: 	Dansdag: 	   ? 18,00
		Instuif:		   ?   8,50

Partner:	Het is geen probleem als je zonder partner komt. Ik zal veel laten doorschuiven: je leert de dansen beter en het is gezellig!

Tot zaterdag!
Groetjes, Angela.