[aankondigingen] Zajednica nieuwsbrief mei 2012

Zajednica info op zajednica.nl
Do mei 3 15:46:57 CEST 2012

Beste mensen;

Hierbij herinner ik jullie aan onze komende activiteiten:

5 mei: instuif Goud van oud o.l.v. Angela Reutlinger.
          Aanvang 20 uur, toegang 8 euro.

24 mei: start cursus Bulgaars o.l.v. Jaap Leegwater.
           4 donderdagen t/m 14 juni.
           20.00-21.30, cursusprijs 45 euro. Prijs tot een week voor aanvang: 40,50

2 juni: onze slotinstuif o.l.v. Loes Eijssens.
         Aanvang 20 uur, toegang 8 euro.

Met vriendelijke groet

Esmeralda.
danshuis Zajednica.