[aankondigingen] Zajednica nieuwsbericht

Zajednica info op zajednica.nl
Di Mrt 6 15:26:47 CET 2012

Beste mensen

Graag maak ik jullie nog even attent op onze;

Klezmer dansmiddag op 11 maart o.l.v. Steven Weintraub.
Aanvang 13 uur tot 17 uur.
Toegang 15 euro.

Kom lekker langs en doe mee.

Dan verder nog:

dansdag Kaukasisch op 18 maart o.l.v. Tineke en Maurits van Geel
Aanvang 13.30 tot 17.30 uur
Toegang 22,50

Ook dit is een bijzondere workshop met de prachtigste kaukasissche dansen o.l.v. internationaal bekende docenten.

Voor informatie: www.zajednica.nl of telefoon 020-6759460

Met vriendelijke groet

Esmeralda
Zajednica