[aankondigingen] Dansprogramma en Zomerinstuifrooster

Zajednica info op zajednica.nl
Di Jun 26 14:42:03 CEST 2012

Beste mensen;

Hierbij stuur ik jullie het nieuwe dansprogramma en het zomer instuifrooster.
Op de cursussen hebben wij ons boekje inmiddels uitgedeeld.
Iedereen op de mailinglijst ontvangt hierbij een digitale (aangepaste) versie van het boekje.

*Wil je evengoed een boekje via de post ontvangen laat mij dat even weten.
*Wil je uit het adressenbestand of mailbestand laat mij dat dan ook even weten.

Wij hopen jullie tijdens de zomerinstuiven in ons danshuis te zien.
Iedere woensdagavond van 20 - 23.30 aan de Argonautenstraat 13, Amsterdam.

Betaald parkeren tot 21 uur.

In de zomer zijn wij alleen op woensdagavond in het danshuis.
Tussendoor zijn we te bereiken via de mail en eventueel via 06 167 182 87.

Tot ziens in het danshuis.

Met vriendelijke groet:

namens het bestuur;

Esmeralda Govers.