[aankondigingen] Nieuwsbrief Rikudey-am juni 2012

A. Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Di Jun 5 01:14:21 CEST 2012

   Door een datumfout in mijn computer heeft niet iedereen dit mailtje "gevonden"; het lijkt namelijk in januari 2002 verstuurd te zijn.. en is daardoor onderaan in de INBOX terecht gekomen. Voor de zekerheid dus nog een keer. Sorry!!
  Nieuwsbrief Rikudey am, juni 2012

1. Instuif op zaterdag 9 juni:

   Tijd: 20.00 - 24.00 uur
   Adres: Gymzaal Basisschool De Ark,
             Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert
   Kosten: ? 8,50
Thema: Goud-van-oud (moeilijk mag ook..)

2. Zomerinstuiven op dinsdagavonden:

Data: 3, 10, 17, 24 juli en 21, 28 augustus
Tijd: 20.00 - 23.30 uur
   Adres en kosten: zie boven

3. Oktoberweekend in Handel: paardansen???

Op de zeer succesvolle en gezellige dansdagen met paardansen gingen stemmen op om dit eens een heel weekend te doen!
Ik zou dat bijvoorbeeld in het oktoberweekend kunnen organiseren. Op de instuifavonden zal ik, naast veel partnerdansen, ook kringdansen doen.
Bij het aanleren van de partnerdansen zal ik -net als op de dansdagen- regelmatig partners laten wisselen en misschien 's avonds ook wel.

Nu ben ik erg benieuwd hoeveel mensen hierin geïnteresseerd zijn, vandaar mijn vraag:
  Zou je aan zo'n paardans-weekend willen meedoen?

    Stuur je antwoord aan mij op!!!!   (niet vergeten!!!!)

    Als je mensen kent die mogelijk geïnteresserd zijn, stuur deze Nieuwsbrief dan
    door.

   Informatie: http://home.tiscali.nl/rikudey.am
   Aanmelding: 020-6719632 of a.reutlinger op tiscali.nl

Als je mensen kent die mijn informatie niet ontvangen, geef het door!!! Als ze op mijn mailing-lijst willen, laat ze even een mailtje naar me sturen.

   Tot ziens!!! Groetjes, Angela