[aankondigingen] Israëlische paardansen & Handel, 2012

A. Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Ma Jul 9 22:56:14 CEST 2012

Laatste nieuws over de Israëlische paardansen en
het weekend in Handel:

Omdat ik te weinig respons kreeg voor een heel weekend paardansen heb ik besloten om het oktoberweekend in Handel net als vorig jaar te doen, namelijk een combinatie van jullie verzoeken en splinternieuwe dansen, zowel kring- als paardansen. Je vindt de folder in de bijlage!

Verder organiseer ik weer 3 paardans workshops, waarvan één met aansluitend een instuif met veel paardansen; dan kunnen we toch heel wat dansen die ik inmiddels heb aangeleerd weer eens doen! (eigenlijk een ½  weekend.)
Zondag 4 november bij Zajednica, Argonautenstraat 13, Amsterdam
Zaterdag 9 februari met instuif in De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam
Zondag 7 april in De Ark.
Als er voldoende belangstelling is, kunnen we eventueel in juni een herhaaldag organiseren.

Voor de workshop op 4 november wil ik van jullie graag verzoeken van dansen die ik al eens heb aangeleerd, maar die weer weggezakt zijn.

Prettige zomer!
Vergeet niet dat er nog 5 zomerinstuiven zijn!

Groetjes, Angela.