[aankondigingen] Nieuwsbrief Rikudey-am januari 2012

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Ma Jan 2 22:09:58 CET 2012

  Nieuwsbrief Rikudey am, januari 2012

Allereerst wens ik jullie een heel gelukkig en vooral gezond 2012!

Morgen gaan we gelukkig weer dansen! Ik hoop dat we er weer allemaal bij zijn en dat alle "obstakels" in 2011 zijn achtergebleven!

Ondanks dat ik had aangekondigd dat het lesgeld vanaf januari 50 cent omhoog zou gaan, heb ik besloten om jullie vanwege de economische malaise te matsen:
Het blijft nog even ? 9,- per les!

1. Dansdag Debka's en Jemenitisch op zaterdag 14 januari:

   Tijd: 13.00 - 17.00 uur
            20.00 - 24.00 uur: instuif in De Ark
   Adres: Danshuis Zajednica, Argonautenstraat 13, 1076 KJ Amsterdam
   Kosten: dansdag: ? 22,50 (bij vooruitbetaling: ? 20,25)
          Passe partout: ? 28,- (bij vooruitbetaling : ? 25,20) ING: 51 41 490
   Aanmelden: info op zajednica.nl, of telefoon: 020-6759460
Niveau: er wordt lesgegeven op gevorderd niveau

Tussen dansdag en instuif kan je voor het eten mee naar de Veranda op de Amstelveense Weg.

2. Dansdag paardansen op 5 februari en 12 mei:

     Beide in De ARK van 13.00 tot 17.00 uur.
     Aanmelden bij Angela

3. Winterinstuiven:

    14/1: met meer Debka's en Jemenitisch
    11/2: geen thema
    10/3: "Niet moeilijk is ook leuk!"
    14/4: geen thema
    12/5: geen thema
    9/6: "Goud van oud"

     Kosten: ? 8,50.

4. Marathon AVIV op 17 maart:

     Vanaf 13.30 tot middernacht weer in De Ark m.m.v. zoveel mogelijk dansleiders
     zoals Avivit, Mariėtte, Jacqueline, Angela, Karin, Tossa, Wim, e.v.a.
     Binnenkort volgt meer informatie.

Informatie: http://home.tiscali.nl/rikudey.am
Aanmelding: 020-6719632 of a.reutlinger op tiscali.nl

Als je mensen kent die mijn informatie niet ontvangen, geef het door!!! Als ze op mijn mailing-lijst willen, laat ze even een mailtje naar me sturen.

Tot ziens!!! Groetjes, Angela